Service en contact
Wij van werkkledingmetlogo.nl hebben service hoog in het vaandel staan. Daarom maken wij altijd eerst digitale voorbeelden voor we bedrukken. Zo krijg je een goed beeld van wat je mag verwachten. Wij doen geen valse beloftes want daar wordt uiteindelijk niemand blij van. Ook controleren wij vooraf altijd je logo. Zo weet je zeker dat het logo scherp genoeg is en het kwalitatief goed op de kleding komt. Als het logo minder geschikt is, nemen wij altijd contact met je op en zoeken we samen naar een oplossing.
Wij doen er alles aan om een goed product af te leveren. Ben je onverhoopt toch niet tevreden? Laat het onze klantenservice weten, dan kijken wij graag of we tot een oplossing kunnen komen. Uiteraard gaan wij ervan uit dat je wel tevreden bent en hopen dat je dit aan anderen vertelt.
Was instructies bedrukt textiel:
- was bedrukte kleding niet warmer dan 40°C
- doe de kleding indien mogelijk binnenstebuiten om slijtage van bedrukking te voorkomen.
- doe bedrukte kleding nooit in de droger. Hitte kan de bedrukking vervormen.
- strijk nooit rechtstreeks op de bedrukking. BEDRUKKING KAN NIET TEGEN HITTE!
Wij vinden het belangrijk goed bereikbaar te zijn voor al je vragen. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar van 9.00 tot 21.00 via Whatsapp en e-mail. Met een dringende vraag kun je bellen met +31 613866702
Retourneren
Iets waar je misschien niet meteen bij stilstaat: zodra we jouw logo op de kleding drukken, wordt het een gepersonaliseerd product. Dit betekent dat het om die reden niet geretourneerd kan worden, zoals ook in onze algemene voorwaarden is te lezen. De reden is simpel; eenmaal bedrukt kunnen wij het niet meer verkopen. Hou hier dus rekening mee met bijvoorbeeld maat e.d.
Dit is ook meteen de reden dat wij vooraf een digitaal voorbeeld sturen. Met deze voorbeelden geven we voor het bedrukken een zo goed mogelijk beeld van het uiteindelijke resultaat.
Wij zullen ons hier niet achter verschuilen als er bijvoorbeeld een fout in de bedrukking zit die aan ons valt toe te rekenen of als de kleding bij ontvangst beschadigd is.
In dit geval kun je de kleding – na ons in kennis te hebben gesteld – retourneren naar:
werkkledingmetlogo.nl
Robertstolzhof 128
1628XA Hoorn
Retourneren geschiedt op kosten van de klant. De retourkosten moet je dus zelf betalen. Je kunt je product retour sturen met een vervoerder naar keuze. Verzend altijd met track-and-trace zodat je bewijs hebt dat je het hebt opgestuurd. Raakt het pakket vermist en je hebt geen track-and-trace, dan kunnen wij je retour niet verwerken en dus ook niet compenseren. Stuur je retour in deugdelijke verpakking; het liefst in de originele verpakking. Beschadigingen door een slechte verpakking worden niet verwerkt of gecompenseerd.